Om du behöver ändra de uppgifter som är kopplade till din domän behöver du kontakta oss för att göra ändringarna. Vi kommer att skicka dig ett dokument där du kan fylla i dina uppdaterade uppgifter.
När du har mottagit dokumentet fyller du i de nödvändiga uppgifterna,
Se till att fylla i alla fält noggrant och korrekt för att säkerställa att de nya uppgifterna registreras på rätt sätt för din domän.
När du har fyllt i dokumentet skickar det tillbaka till oss antingen via mejl eller post. Vi kommer att bearbeta ändringarna och se till att de uppdaterade uppgifterna registreras på din domän. Du kommer att få en bekräftelse från oss när ändringarna har genomförts.
Att hålla dina domänuppgifter uppdaterade är viktigt för att säkerställa korrekt kommunikation och hantering av din domän. Om du har några frågor eller behöver hjälp med att ändra dina domänuppgifter, tveka inte att kontakta oss. Vi finns här för att hjälpa dig med alla ändringar och uppdateringar som behövs för din domän